Contactgegevens

Contactformulier

Veel gestelde vragen

Met een ruime assortiment bieden we voor al onze klanten diverse mogelijkheden in het verpakkingssector. Als u een product die u nodig heeft niet heeft kunnen vinden op onze site of u heeft andere vragen aarzel dan niet om contact op te nemen. Hieronder kunt u al antwoorden vinden op onze meest gestelde vragen.

Bestellingen kunnen worden teruggestuurd naar ons magazijn. Alvorens u uw bestelling terugstuurt, wordt vriendelijk verzocht om contact op te nemen met ons om misverstanden te voorkomen.

Uw bestelling kan middels een transportdienst worden teruggestuurd naar ons magazijn. Ook is het mogelijk om op afspraak uw bestelling te overhandigen op ons magazijn.

Wanneer uw bestelling wordt uitgevoerd en dit een voor u speciaal ontworpen product betreft, is het helaas niet mogelijk om uw bestelling kosteloos te annuleren. Neemt u in dit soort gevallen contact op met ons zodat we tezamen kunnen komen tot een oplossing. Voorraad producten kunnen, met in achtneming van de wettelijk geldende termijn worden geannuleerd.

Afhankelijk van de status van uw bestelling kunt u nog eventuele aanpassingen maken. Neemt u in dit soort gevallen z.s.m. contact op met ons om vertraging en extra kosten te voorkomen.

Wij leveren enkel naar de landen: Nederland, België en Duitsland.

Bestellingen kunnen op verschillende mogelijke manieren worden geplaats. Hieronder ziet u welke mogelijkheden u heeft.

  1. Via ons webwinkel kunt u producten selecteren en deze direct afrekenen.
  2. U kunt via ons contactformulier uw wensen aan ons kenbaar maken. Bij voldoende informatie kunnen wij uw wens omzetten tot een bestelling.
  3. U kunt uw bestelling middels een e-mail aan ons doorgeven.

Afhankelijk van het type product kan de levertermijn variëren. Wij streven naar een levertermijn van 4 werkdagen voor voorraadartikelen. Voor speciaal ontworpen producten wordt de levertijd afhankelijk van de grootte van uw bestelling verlengd. Wij zullen bij dergelijke bestellingen het levertermijn aan u communiceren.

Afhalen kan altijd bij ons op locatie.

Vanuit ons webwinkel kunt u veilig een elektronische betaling verrichten aangeboden door Stichting Mollie Payments (iDeal). Daarnaast kunnen e-mail bestellingen op rekening worden voldaan.

Wanneer u een bestelling afrondt krijgt u een bestelbevestiging. Heeft u dit niet ontvangen? Neemt u dan a.u.b. onmiddellijk contact op met ons om misverstanden te voorkomen.

Wij bieden geen cadeaubonnen aan.